سلام كچلم امروز21مرداد هست الان ساعت21هست نفس كجايي برگرد خواهششش ميكنم التماست ميكنم؟؟؟

سلام كچلم امروز21مرداد هست الان ساعت21هست نفس كجايي برگرد خواهششش ميكنم التماست ميكنم؟؟؟

سلام نفس كچلم خوبي؟؟؟؟؟؟؟؟تولدتم گذشت نيامدي نفس چرا؟؟؟امروز21مرداد هست ساعت21..نترس برگرد خواهش ميكنم نفس خودت ميدوني چقدر دوستت دارم عاشقتم نفس من نميتونم بخدا بدون تو.شب كه ميرسه كارم گريه كردنه فقط گريه نفس برگرد خواهش ميكنم التماست ميكنم نفس دارم التماست ميكنم يرگرد لطفا.من حالم اصلا خوب نيست جدا از اون عملي كه كردم حالم بدتر شده برگرد آب ميخورم غذا ميخورم بيرون ميرم ميخوابم فكرم حواسم پيش تو هست نفس كچل برگررررررررد خواهشششش تو بهم قول دادي فقط مال من باشي من پس سر قولت بمون و قول دادي هميشه كنارم باشي برگرد نفسس خواهش التماس ميكنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 21 مرداد 1394برچسب:, ] [ 21:26 ] [ مردعاشق دل شكسته ]
[ ]